Transformice Anti Şaman Hack | Beklemeden İtem Yaratın | Güncel

1-) Yukarıdaki linklerden hileyi indirelim.
2-) Transformice'ye giriş yapalım, boş bir odaya gidelim, hileyi açalım.
3-) SHİFT tuşuna basalım, şaman itemi yaratalım (hepsinde olmayabilir)
4-) Hile çalıştıysa CTRL tuşuna basalım, oyundan atmasın.

LÜTFEN OKUYUNUZ
* Transformice'ye Transformice Standalone kullanarak giriniz !
* Microsoft Netframework bilgisayarınızda yüklü olmalıdır.
* Cheat Engine yüklü olması tavsiye edilir.

20 yorum:

  1. Yorumlarınızı bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız3.11.13

      çalıştı mk

      Sil
    2. Adsız4.11.13

      olmuyoo

      Sil
    3. Adsız4.11.13

      basılom shıfte ama balon dönüyo

      Sil
  2. Adsız3.11.13

    saol admin süpeer şaman hacktan guzeeel

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Adsız3.11.13

      tamam olduu

      Sil
    2. Adsız4.11.13

      olmuyo adminn shifte basıyom balon dönüyoo vidyoyu izledim

      Sil
    3. Adsız4.11.13

      nasıl yaptıın

      Sil
  4. Süper sin admin bu oldu işte <3

    YanıtlaSil
  5. Adsız4.11.13

    admin olmuyo vidyoyu izledim ama olmuyo balon dönüyo

    YanıtlaSil
  6. mk çalışmıyo tüm hack larını da denedim hiçbiride çalışmıyo

    YanıtlaSil
  7. mk çalışmıyo tüm hack larını da denedim hiçbiride çalışmıyo

    YanıtlaSil
  8. Adsız23.12.13

    admn kendı kendıne yorum yapıyo aq

    YanıtlaSil
  9. Adsız26.1.14

    Çalışıyor helal

    YanıtlaSil
  10. Adsız27.4.14

    ya admin olmio balon dönio

    YanıtlaSil