Transformice Başka Serverlerde Konusabilme !

Merhaba arkadaşlar hiç programa gerek yok. Şimdi denetim masasına geliyorsunuz. Bölge ve dili seçiyorsunuz orada klavye ve dillere geliyorsunuz. Görüntüleme dili kısmından Türkçeyi İngilizce yapıyorsunuz. Sonra bilgisayarı yeniden başlatıp herhangi bir sunucuya girin(TR olmasın) ve artık konuşabiliyorsunuz. Eğer görüntüleme dili yoksa İngilizce dil paketini indiriceksiniz.

Resimli anlatım(Win7 grubunda Ultimate'de olur sadece)
Denetim masasına geliyoruz.
Saat, dil ve bölgenin altından görüntüleme dilini seçiyoruz


Sonar klavye ve dillere geliyoruz.


Görüntüleme dili seçinden İngilizce'yi seçip bilgisayarı yeniden başlatıyoruz.


Vista(Normal Anlatım)
Multilanguage (çoklu dil desteği) sadece ultimate ve sanırım business versiyonunda var. Yani ultimate yada business değilse vista versiyonunuz yapamazsınız.

Eğer vista ultimate kullanıyorsanız

Windows Update ' e girin. Orda ek dilleri görmeniz lazım, listeden ingilizce olanı seçip yükle diyeceksiniz.
Bağlantı hızına göre 40 - 70 dk sürebilir.

Sonra Denetim Masası'ndan,Bölge ve Dil Seçeneklerinden, Dili İngilizce olarak ayarlamanız gerekiyor.

Vistadaki bu ek dillerin bir diğer avantajıda, her oturum için farklı dil seçebilme özelliğinin bulunması.

Örnek veriyorum 2 kullanıcı oluşturduysan 1. kullanıcda dili türkçe 2. kullanıcıda İngilizce olarak ayarlayıp o kullanıcı ile oturum açarak kullanabilirsin.

Eğer ultimate dışındaki starter,home vs.. sürümleri kullanyorsan bu şekilde ingilizce yapamazssın,bunların ingilizce kurulum cd' lerini bulmanız lazım.

Not: Eğer görüntüleme dili yoksa İngilizce dil paketini indiriceksiniz.(Win7) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder