Transformice Ban Kaldırma | Sadece Bizde


Merhaba arkadaşlar, şimdi sizlere Transformice hesabımızın banını kaldırmayı göstereceğim.

Öncelikle lütfen okuyun:
- Sınırsız banlı hesapların yasağı kalkar.
- %100 garanti değildir.

Şimdi Anlatıma Geçelim:

Şimdi buraya tıklayıp siteye gidiyoruz.

Karşımıza böyle bir sayfa çıkacaktır, burada Transformice İletişim sitesini göreceksiniz.



2-) Şimdi formu doldurmaya başlayalım.


3-) Resimde anlattığım gibi formu doldurun.

Mesaj bölümünde yazınızı ingilizce yazın. Google Translate ile çevirebilirsiniz

* Hesabınızın banı hemen açılmaz, 15-20 gün sürebilir.

4-) Son olarak mesajınız gönderildi sayfası açılıyor :)


Webmaster'ların dikkatine !
Bu yazının izinsiz olarak kopyalanması yasaktır, kaynak belirtilerek paylaşılabilir. !

10 yorum:

  1. Adsız22.4.14

    yolladım admin inş ban kalkar 100 levellik çarım gitti

    YanıtlaSil
  2. yolladım admin süresiz ban yedim 84 level çarım gitti içinde 13248 firste yakın first avrdı inşallah olur

    YanıtlaSil
  3. Adsız28.4.14

    Kaç günde gelir

    YanıtlaSil
  4. Adsız29.4.14

    Olmadı

    YanıtlaSil
  5. BENİM SAAT BAN VAR NEZAMAN KALKAR ?

    YanıtlaSil
  6. benim saat ban var nezaman kalakar?

    YanıtlaSil
  7. İnş kalkar ban

    YanıtlaSil
  8. Adsız25.5.14

    Admin 30 gün oldu :(

    YanıtlaSil
  9. abi lütfen işalah kalkar 145 bootcamp ım vardı
    :(

    YanıtlaSil